Stránka 1 z 2

Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 23 úno 2014, 22:44
od Krvezbrote
Jen bych se rád omluvil, že jsem ve svých městech teď dlouho nebyl a nějakou dobu se tam budu vyskytovat opravdu pomálu. Mohl bych se vymluvit na práci, které mám teď taky mnoho, ale není to tak úplně pravda :). Prvního února byla spuštěna Alfa verze námi dlouho očekávané hry Everquest Next Landmark a my si do ní pořídili přístup. Je taky stavební, jen trochu jiného rázu :)
Takže ta trocha volného času co mi teď po práci a jiných aktivitách reálného světa zbývá, věnuji testování.

Ale jak jsem se už bavil s pár lidmi odsud, hry co mě baví jen tak neopouštím a SimCity patří mezi ně. Nicméně, pokud by některé mé město překáželo v rozvoji regionu a chtěl by ho někdo přebrat, stačí jen říct a pustím ho. Dívám se sem na forum minimálně jednou týdně abych neztratil kontakt.

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 08:56
od Siegraine
To myslíš ten moderní minecraft?

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 09:04
od notforfloo
Siegraine píše:To myslíš ten moderní minecraft?

Taky jsem na to koukal a říkám si:"hmm, minecraft hadra, akorát to má novej kabát"

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 09:23
od Siegraine
notforfloo píše: minecraft hadra


ROFL

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 10:25
od Krvezbrote
:D
Když to tak vezmeš, tak hodně stavebních her má základ v minecraftu, jen si s tím na takové úrovni smějí hrát jen ti vývojáři. Tady se tím vývojáři netají a všechny jejich nástroje dávají k dispozici hráčům. Dokonce si můžeš zapnout i nevyhlazený mod a pak jedeš opravdu v kostičkách. Alespoň tak můžeš koumat nad tím jak lépe vytvářet podklady pro vyhlazovací algoritmy.

Videí a screenů je už na netu požehnaně. Pro účely archivace si dělám občas i snímky své testovací stavby. Pokud má někdo zájem tak sem. Nicméně ta je celkem nudná :), jsou tam lidé co vytváří věci ze kterých se mé fantazii točí hlava. Je fascinující co je možné postavit z kostek ;)

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 10:34
od notforfloo
Je to dobrej podklad pro nějakou hru, dát možnost hráčům přetvářet krajinu, vytvářet budovy, ... (hráči za to ještě zaplatí) .. Vývojáři nakonec vezmou zhotovené prostředí/budovy a zasadí jej do nějaké jiné hry. Bez práce + na tom vydělají a ještě je to přímo od lidí, kterých je více, tudíž budou mít větší záběr na herní komunitu co se týče líbivosti prostředí hry ;)

Toť můj názor .. takhle hru nevytváří uzavřenej kru vývojářů, ale rovnou plno lidí, kteří jim za to ještě platí :)

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 11:10
od Krvezbrote
Já to celé beru spíš jako plus než mínus. Vstup do alfy byl a je placený a levné to, na dnešní poměry, nebylo. Tím se tam ale přihlásili hlavně lidé co mají o daný styl hry zájem, mají zájem na jejím vývoji a z velké části hráli nebo ještě hrají samotný Everquest. Stejně tak jako čekají a budou hrát Everquest Next, který začne být aktuální až za pár let. Většina poznámek a námitek od hráčů je konstruktivních a vývojáři na ně berou ohled.
Alfa přitom není nějaký vypuštěný nedodělek, ale ukazuje se jako plně funkční jádro do kterého se každý týden přidávají další části. Má své chyby, ale minimální v porovnání s jinými hrami v betě co jsem měl možnost kdy vyzkoušet.

On EQ je hodně srdeční záležitostí a za jeho 15-ti leté trvání si na sebe nabalil hodně věrných hráčů. Musel bych se podívat přesně, ale myslím, že jsem s nimi tak 13-14 let.

Konečná hra, tedy obě, by měli jet v režimu F2P. Včetně marketu, kde by se měli prodávat vlastní návrhy i kupovat návrhy ostatních. Pokud budeš mít fantazii a schopnosti, máš šanci na tom i vydělat. Ono už to začalo fungovat už v EQ2, ale zatím je to omezeno na pár předmětů, které nejsou zrovna oslňující.

Jinak, pokud v Landmarku něco vytvořím co se bude všem líbit tak, že se to použije v samotné hře, opravdu se nebudu zlobit. Budu jen rád. :)

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 11:56
od notforfloo
Ano, určitě s tebou souhlasím. Ale jak píšeš, je to "tvá" srdeční záležitost, tudíž se nedá čekat, že kde kdo je ochotný platit za to, aby "vytvářel obsah hry a nic z toho neměl" .. Ostatně soutěže tu na fóru jsou toho důkazem .. Soutěžit o našlapaný notebooky, tak se asi zúčastní víc lidí, ale taky pochybuji, že většina by do toho dala "vše". :mrgreen:

Prostě k tomu musí mít člověk vztah. Dnešní doba je taková, že by každý nejraději nehnul prstem a dostal tisíce (to se ještě hodně mírním :) ) na ruku.

Ale plus to má jedno (z mého pohledu veliké), jak jsi psal, že se tam vyjadřují hráči, kteří mají smysluplné připomínky, tímto "placeným přístupem" v closed alfa/beta se eliminují hráči, kteří ke hře nemají vztah, nejsou do toho zapálení a mají akorát blbé připomínky, které jsou pro vývojáře naprosto zbytečné a spíš obtěžující než přínosné.

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 14:00
od Krvezbrote
Souhlas. :)

Na začátku byly servery 2. Během dvou dnů zkolabovaly na přetížení a fronta na připojení dosahovala tisíce míst. Teď už jich jede 5 a jsou mezi low a medium. Mám dojem, že při nějakém z livestreamů co se dělají jednou týdně, říkali, že počet koupených přístupů přesáhl 12tis. To mě celkem překvapilo, myslel jsem, že to bude přece jen méně. Ale složitost najít volný claim na "vykolíkování" pro stavbu chce i teď dost běhání.

Njn, je to pro mě srdeční záležitost, neskrývám to. :) A těším se na každý týden na nové věci. ;)

Re: Omluva za neúčat

PříspěvekNapsal: 24 úno 2014, 14:45
od Siegraine
No stavba je hezká. Ale chce to ješte kopec práce ^^ Každopádne musím s váma souhlasit. Kdyby urobili taky ClosedAlfu za peníze, tak by ta hra vypadala možno uplne jinak. :/ S tim ale teď už nic nenadeláme. Ono minecraft má výhodu toho, že je to total sandbox game. Co víc si prát, když ne rozkopat celou krajinu, nebo postavit neco epického tam, kde by to za normálnich podmínek ani nešlo. A díki tomuhle, že v dnešní dobe se delaj hry stylu -> jdi tam a nic jiného nemužeš delat, tak se najde hodne lidí, kterí daji takové hre ako je minecraft nebo akákoľvek jeho odroda, mnohem vetší prednost. A taky to tak vypadá. Taky bych si zkusil tu hru, jaká je, a tak, protože stavet me baví taky v minecraftu. No když to bude ale open, tak si to asi zkusim. Snad nepromarním šanci :D