Simcity 5 Aktualizace 4.0
Napsal: 22 kvě 2013, 17:40
Novinka: Park s horkovzdušnými balóny pro všechny SimCity fanoušky, kteří byli mezi prvními.
Novinka: Region Edgewater Bay. Sedm měst v jedné skupině. Všechna naskládána kolem nádherného zálivu s jedním velkým dílem připraveným na postavení.
Novinka: Aktuální server se bude zobrazovat v nastavení.
Novinka: Při najetí myší na budovu se nyní nově zobrazí podrobnější informace, které mimo jiné sdělí hráči, jestli jsou Simíci například díky postavenému parku šťastnější nebo zda jsou spokojeni s nakupováním. Před opravou toto nebylo správně zobrazováno.
Obnovená funkce: Ceny na globálním trhu se nyní dynamicky mění v průběhu hry.
Obnovená funkce: Žebříčky budou v době vydání aktualizace přístupné na serverech EU West 3, Pacific 1 a Pacific 2. V průběhu dne je postupně spustíme i na dalších serverech.
Obnovená funkce: Všechny SimCity servery nyní mají aktivní filtrování serverů. Hry je nyní možné vyhledávat podle jména regionu, aktivace režimu pískoviště nebo podle opuštěných měst.
Dešťové mraky: Opravena chyba, která způsobovala, že se mraky neobjevovaly a nedoplňovaly zásoby vody v některých městech. Pokud toto byl problém vašeho města, už brzy by u vás opět mělo začít pršet .
Oheň: Vylepšeny reakční časy všech požárních vozidel. Zkrácena doba mezi předáním požárního signálu z místa nehody do požární stanice.
Aktualizace úkolů: Vylepšení misí zadaných ústředím železáren a vyšší odbornou střední školou. Objevovaly se příliš brzy a bylo velmi obtížné je splnit. Nyní se objevují až v pozdější fázi rozvoje města.
Velké dílo – Solární farma: Bylo sníženo vzniku požáru u tohoto velkého díla. Požární vozy zde zasahovaly až příliš často.
Posílání zpráv: Vylepšeno posílání zpráv od skladišť, kasin, rafinérií a hutí. Mělo by být jasnější, kdy a jak tyto budovy lze odemknout.
Grafika: Oprava zobrazování budov nižší společenské vrstvy na grafických kartách NVIDIA.
Vzdělání: Oprava chyby, která způsobovala, že se v některých městech dojíždějící studenti nevraceli ze sousedních měst. Tím pochopitelně občas docházelo k situacím, kdy studenti z města prostě zmizeli.
Ladění: Simíci budou trošku nešťastní, když nemají kam chodit na nákupy. Města bez nákupních zón budou terčem kritiky Simíků. To by mělo zdůraznit význam komerční zóny ve městě.
ENG: (od wockov)
• New: SimCity Launch Park, an exclusive new park just for our dedicated fans who were early adopters.
• New: Region: Edgewater Bay. Seven city sites in one cluster around a beautiful bay with one great work site.
• New: Your current server will now be shown in the options menu.
• New: More detailed rollover information on buildings telling player’s if their Sims received happiness from a park or from shopping. Previous to this fix, this information was generic.
• Re-Enabled Feature: Global Market prices now dynamically change during gameplay.
• Re-Enabled Feature: Leaderboards are will be active on EU West 3, Pacific 1 and Pacific 2 at the release. We will enable them on additional servers throughout the day.
• Re-Enabled Feature: Region filters are now enabled on all SimCity servers. Players will be able to search for open games by Map Name, Sandbox Mode, and Abandoned Cities.
• Rain Clouds: Fixed an issue where some cities would not have rain clouds to replenish their water table. If you had a city with this issue, you will start seeing clouds again within a game day.
• Fire: Improved response time of fire trucks to fires. Improved the time it takes for a fire signal to reach a fire station.
• Mission updates: Tuned Metals HQ and Community College missions. These were appearing too early, making them difficult to complete. They now appear later in a city’s development.
• Solar Farm Great Work: Reduced fire risk at the Solar Farm Great work. Local fire engines were spending too much time at the Solar Farm.
• Messaging: Improved pre-requisite messaging for Trade Port, Casinos, Smelting Factory and Oil Refinery. It should be clearer on how to unlock these buildings.
• Graphics: Fix for flickering low wealth buildings on NVIDIA graphics cards.
• Education: Fix for an issue some cities experienced where commuting students did not return from a neighbor’s city. This was causing a problem where students would disappear from a city in some cases.
• Tuning: Sims will lose a small amount of happiness if they don’t have a place to shop. Cities without places to shop will see complaints and feel the effect of unhappy Sims. This will emphasize the importance of commercial zones.
Novinka: Region Edgewater Bay. Sedm měst v jedné skupině. Všechna naskládána kolem nádherného zálivu s jedním velkým dílem připraveným na postavení.
Novinka: Aktuální server se bude zobrazovat v nastavení.
Novinka: Při najetí myší na budovu se nyní nově zobrazí podrobnější informace, které mimo jiné sdělí hráči, jestli jsou Simíci například díky postavenému parku šťastnější nebo zda jsou spokojeni s nakupováním. Před opravou toto nebylo správně zobrazováno.
Obnovená funkce: Ceny na globálním trhu se nyní dynamicky mění v průběhu hry.
Obnovená funkce: Žebříčky budou v době vydání aktualizace přístupné na serverech EU West 3, Pacific 1 a Pacific 2. V průběhu dne je postupně spustíme i na dalších serverech.
Obnovená funkce: Všechny SimCity servery nyní mají aktivní filtrování serverů. Hry je nyní možné vyhledávat podle jména regionu, aktivace režimu pískoviště nebo podle opuštěných měst.
Dešťové mraky: Opravena chyba, která způsobovala, že se mraky neobjevovaly a nedoplňovaly zásoby vody v některých městech. Pokud toto byl problém vašeho města, už brzy by u vás opět mělo začít pršet .
Oheň: Vylepšeny reakční časy všech požárních vozidel. Zkrácena doba mezi předáním požárního signálu z místa nehody do požární stanice.
Aktualizace úkolů: Vylepšení misí zadaných ústředím železáren a vyšší odbornou střední školou. Objevovaly se příliš brzy a bylo velmi obtížné je splnit. Nyní se objevují až v pozdější fázi rozvoje města.
Velké dílo – Solární farma: Bylo sníženo vzniku požáru u tohoto velkého díla. Požární vozy zde zasahovaly až příliš často.
Posílání zpráv: Vylepšeno posílání zpráv od skladišť, kasin, rafinérií a hutí. Mělo by být jasnější, kdy a jak tyto budovy lze odemknout.
Grafika: Oprava zobrazování budov nižší společenské vrstvy na grafických kartách NVIDIA.
Vzdělání: Oprava chyby, která způsobovala, že se v některých městech dojíždějící studenti nevraceli ze sousedních měst. Tím pochopitelně občas docházelo k situacím, kdy studenti z města prostě zmizeli.
Ladění: Simíci budou trošku nešťastní, když nemají kam chodit na nákupy. Města bez nákupních zón budou terčem kritiky Simíků. To by mělo zdůraznit význam komerční zóny ve městě.
ENG: (od wockov)
• New: SimCity Launch Park, an exclusive new park just for our dedicated fans who were early adopters.
• New: Region: Edgewater Bay. Seven city sites in one cluster around a beautiful bay with one great work site.
• New: Your current server will now be shown in the options menu.
• New: More detailed rollover information on buildings telling player’s if their Sims received happiness from a park or from shopping. Previous to this fix, this information was generic.
• Re-Enabled Feature: Global Market prices now dynamically change during gameplay.
• Re-Enabled Feature: Leaderboards are will be active on EU West 3, Pacific 1 and Pacific 2 at the release. We will enable them on additional servers throughout the day.
• Re-Enabled Feature: Region filters are now enabled on all SimCity servers. Players will be able to search for open games by Map Name, Sandbox Mode, and Abandoned Cities.
• Rain Clouds: Fixed an issue where some cities would not have rain clouds to replenish their water table. If you had a city with this issue, you will start seeing clouds again within a game day.
• Fire: Improved response time of fire trucks to fires. Improved the time it takes for a fire signal to reach a fire station.
• Mission updates: Tuned Metals HQ and Community College missions. These were appearing too early, making them difficult to complete. They now appear later in a city’s development.
• Solar Farm Great Work: Reduced fire risk at the Solar Farm Great work. Local fire engines were spending too much time at the Solar Farm.
• Messaging: Improved pre-requisite messaging for Trade Port, Casinos, Smelting Factory and Oil Refinery. It should be clearer on how to unlock these buildings.
• Graphics: Fix for flickering low wealth buildings on NVIDIA graphics cards.
• Education: Fix for an issue some cities experienced where commuting students did not return from a neighbor’s city. This was causing a problem where students would disappear from a city in some cases.
• Tuning: Sims will lose a small amount of happiness if they don’t have a place to shop. Cities without places to shop will see complaints and feel the effect of unhappy Sims. This will emphasize the importance of commercial zones.